Powrót do artykułu: Prąd stały – prąd zmienny. Rok 2016 w polskiej sztuce Następny → „Frank Stella i synagogi dawnej Polski”, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2016, fot. Magda Starowieyska (źródło: dzięki uprzejmości Muzeum/mat. prasowe) „Frank Stella i synagogi dawnej Polski”, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2016, fot. Magda Starowieyska (źródło: dzięki uprzejmości Muzeum/mat. prasowe) „Frank Stella i synagogi dawnej Polski”, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2016, fot. Magda Starowieyska (źródło: dzięki uprzejmości Muzeum/mat. prasowe) „Frank Stella i synagogi dawnej Polski”, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2016, fot. Magda Starowieyska (źródło: dzięki uprzejmości Muzeum/mat. prasowe) „Frank Stella i synagogi dawnej Polski”, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, 2016, fot. Magda Starowieyska (źródło: dzięki uprzejmości Muzeum/mat. prasowe) Bistro świętej Marty (Das Bistro der heiligen Martha), 2014, asamblaż, 71,5 × 71,5 × 30,5 cm, courtesy D. Spoerri, LEVY Galerie, Hamburg (źródło: materiały prasowe organizatora) To zostaje! Pchli targ w Wiedniu, sobota, 28 listopada 2015 roku, godz. 17 (Was bleibt! Flohmarkt Vienna, Samstag, 28. November 2015, 17 h), 2015, asamblaż, 85 × 140 × 32 cm, kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora) „Brescia. Renesans na północy Włoch. Moretto – Savoldo – Moroni. Rafael – Tycjan – Lotto” (źródło: materiały muzeum) „Brescia. Renesans na północy Włoch. Moretto – Savoldo – Moroni. Rafael – Tycjan – Lotto” (źródło: materiały muzeum) Praca Celiny Kannunikavy, wystawa 12. Konkursu Gepperta w galerii Awangarda BWA Wrocław, foto: Alicja Kielan (źródło: mat. prasowe organizatora) Praca Celiny Kannunikavy, wystawa 12. Konkursu Gepperta w galerii Awangarda BWA Wrocław, foto: Alicja Kielan (źródło: mat. prasowe organizatora) Praca Kle Mens, wystawa 12. Konkursu Gepperta w galerii Awangarda BWA Wrocław, foto: Alicja Kielan (źródło: mat. prasowe organizatora) Praca Kle Mens, wystawa 12. Konkursu Gepperta w galerii Awangarda BWA Wrocław, foto: Alicja Kielan (źródło: mat. prasowe organizatora) „Max Ernst. Sny ornitologa”, fot. Paweł Mazur (źródło: materiały prasowe organizatora) „Max Ernst. Sny ornitologa”, fot. Paweł Mazur (źródło: materiały prasowe organizatora) „Max Ernst. Sny ornitologa”, fot. Paweł Mazur (źródło: materiały prasowe organizatora) „Max Ernst. Sny ornitologa”, fot. Paweł Mazur (źródło: materiały prasowe organizatora) Anna Zaradny, „Sunrise/Sunset”, 2014, kompozycja audio-wideo, kadr z filmu (źródło: materiały prasowe organizatora) Jarosław Kozłowski, „Hipotezy”, 1976, plansze tekstowe, fot. dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe) Jarosław Kozłowski, „Sytuacja”, 1968, Galeria pod Mona Lisą, Wrocław, fot. dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe) Wystawa „Kiedy znów będę mały?”, Cricoteka, 2016, fot. Bartosz Cygan (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Kiedy znów będę mały?”, Cricoteka, 2016, fot. Bartosz Cygan (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Widok ekspozycji na wystawie „Bogactwo”. Gregor Różański, „A wy co, biedaki?”, 2016. Fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Widok ekspozycji na wystawie „Bogactwo”. Maurycy Gomulicki, „Midas”, 2016. Fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki) Widok ekspozycji na wystawie „Bogactwo”. Rafał Dominik , „SCIROCCO”, 2016. Fot. Marek Krzyżanek (źródło: materiały prasowe Zachęty Narodowej Galerii Sztuki)