Powrót do artykułu: Wewnętrzne życie rzeczy wg Arpa ← Poprzedni Następny → Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, Maria Papa – Rostkowska „Mały anioł”1990 fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, czynna do 9 lipca fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, na pierwszym planie Hans Arp „Gwiazda”, 1956, fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, Hans Arp „Śniąca gwiazda”, 1958, fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, praca pierwsza od lewej Hans Arp „Strona z księgi flory”, 1960- 1962, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, Iwona Demko „ Z cyklu Przytulanki – Przytul mnie” , 2004, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, Maria Papa – Rostkowska „Mały anioł”1990 fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, na pierwszym planie: Beata Szczepaniak „Initium/Finis”, 2012, w tle od lewej: Henry, Stażewski Kompozycja zielona, 1957/59, oraz „Martwa natura”, ok. 1960, Andrzej Pawsłowski „Biały szkielet”, 1991 fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, na pierwszym planie: trzy rzeźby Hansa Arpa, od lewej: „do wystawienia/zgubienia w lesie” 1932, „Muszla i głowa”, 1933, Metamorfoza( muszla, łabędź, huśtawka) 1935, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, na pierwszym planie; Hans Arp „Ciasno splecione ze sobą konkrecje” , 1958, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu Na pierwszym planie „ Aleksandra Ska „Tatutita, 2007, w tle: od lewej; Henryk Stażewski, „Relief”, 1958 Maria Jarema „Penetracje I, 1957 oraz „Penetracje VII” 1958, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu Na pierwszym planie „ Aleksandra Ska „Tatutita, 2007, w tle: od lewej; Henryk Stażewski, „Relief”, 1958 Maria Jarema „Penetracje I, 1957 oraz „Penetracje VII” 1958, fot. Adam Cieślawski (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, czynna do 9 lipca fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, czynna do 9 lipca fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Fragment wystawy „Hans Arp i Polska” W Muzeum Narodowym w Poznaniu, czynna do 9 lipca fot. Marta Smolińska (źródło: dzięki uprzejmości organizatora)