Od 2 października 2009 roku w Galerii Miejskiej w Pradze można oglądać zbiorową wystawę narušitelé hranic (crossing frontiers). Na wystawie, która dotyka kwestii tożsamości, została pokazana seria Pozytywy Zbigniewa Libery. Prezentacja potrwa do dnia 10 stycznia 2010 roku.
Od czasu premiery Mistrzów i Pozytywów Zbigniewa Libery minęło ponad 5 lat (wystawa w Atlasie Sztuki otwarta została w dniu 13 lutego 2004 i trwała do dnia 4 kwietnia 2004 roku). Zrealizowany przez Atlas Sztuki projekt pokazany został następnie, między innymi, w Sopocie, Wrocławiu, Poznaniu, Paryżu, Budapeszcie, Pradze, Bratysławie, Sofii, Koszycach, Regensburgu, Płocku, Białymstoku, Zielonej Górze. Lista miast, w których prezentowano Mistrzów i Pozytywy nie jest jeszcze zamknięta.
Od 24 września mieszkańcy Drezna mogą zobaczyć Mistrzów Zbigniewa Libery. Prace tej serii pokazywane są na zbiorowej wystawie Ohne uns (Without us) w riesa.efau. Wystawa ta zorganizowana została z okazji 20-lecia obchodów pokojowych zmian, jakie miały miejsce w byłym NRD. Wystawa czynna będzie do dnia 17 stycznia 2010 roku.
Zbigniew Libera (ur. 7 lipca 1959 w Pabianicach) – polski artysta, autor instalacji i wideoinstalacji, fotografik i performer, twórca obiektów artystycznych. Od 1979 roku studiował na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studia te przerwał po roku i związał się ze środowiskiem łódzkiego Strychu. Na początku lat 80. podjął współpracę z Solidarnością, dla której drukował ulotki, a w 1981 roku, po wprowadzeniu stanu wojennego, także ulotki i plakaty przeciwko wydarzeniom w kopalni Wujek.
Jego pierwsza wystawa ukazała się wiosną 1982 roku na Strychu. W sierpniu artysta został aresztowany przez Służbę Bezpieczeństwa i oskarżony o drukowanie prasy podziemnej. Stanął przed sądem wojskowym w Łodzi. W więzieniach (w Łodzi i Hrubieszowie) przesiedział półtora roku. Okresowi temu przypisuje się decydujące znaczenie dla kształtowania osobowości twórczej Libery. Po wyjściu z więzienia (amnestia) Zbigniew Libera podjął współpracę z łódzką Kulturą Zrzuty, współtworzył czasopismo Tango. Istotny wpływ na rozwój języka artystycznego Libery mieli Zofia Kulik (dla której w latach 80. pracował jako model), Jan Świdziński, Anastazy Wiśniewski oraz Andrzej Partum. Od 2006 Libera prowadzi nomadyczny tryb życia. Od 2009 działa jako profesor na ASP w Pradze. Współpracuje z Galerią Raster.