Wielość w jedności. Wklęsłodruk w Polsce ← Poprzedni Józef Pankiewicz, „Port w Fécamp”, akwaforta, 1907, wł. Muzeum Narodowe w Krakowie (źródło: materiały prasowe) Andrzej Jurkiewicz, „W plenerze”, mezzotinta, 1932, wł. Zakład Narodowy im. Ossolińskich (źródło: materiały prasowe) Andrzej Pietsch, „Podróż poniżej księżyca”, akwaforta 11/30, 1965, wł. Muzeum Okręgowe w Bydgoszczy (źródło: materiały prasowe) Halina Chrostowska, „Trzy postacie”, technika metalowa mieszana (akwaforta, akwatinta, sucha igła, odprysk) 8/10, 1961, wł. Muzeum Okręgowe w Bydgoszczy (źródło: materiały prasowe) Jan Rubczak, „Kwitnący sad”, akwatinta w tonie brązu, 1908, wł. Muzeum Narodowe w Krakowie (źródło: materiały prasowe) Jerzy Hulewicz, „Chrystus”, akwaforta barwna, 1924, wł. Biblioteka Narodowa w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Konstanty Brandel, „Lustre – Świeczniki”, sucha igła, rylec, ruletka, jedwab jasnokremowy, 1928, stan III, wł. Biblioteka Uniwersytecka w Toruniu (Archiwum Emigracji), (źródło: materiały prasowe) Mieczysław Wejman, „Rowerzysta I a”, akwaforta 18/50, 1966, wł. Muzeum Okręgowe w Bydgoszczy (źródło: materiały prasowe)