Guercino – Triumf baroku w Warszawie Następny → M.Ob.663; Guercino (1591-1666) (malarz); Bóg Ojciec; XVII w.; olej; p³ótno; 93,3 x 111 Guercino, 1591–1666, „Bóg Ojciec”, olej na płótnie, 93,3 x 111 cm, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, „Cud świętego Karola Boromeusza” (1613–1614), olej na płótnie, 217 x 117 cm, kościół parafialny San Sebastiano, Renazzo koło Cento (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Erminia odnajduje rannego Tankreda”, 1619 Olej, płótno, 155,4 × 178 cm, Kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Klęczący Święty Wilhelm z Akwitanii w zbroi” (1620), Węgiel połtłusty, szary papier, 405 x 278 mm, Pinacoteca Civica, Cento (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Bóg Ojciec”, olej na płótnie, 93,3 x 111 cm, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Starzec w wysokim nakryciu głowy”, papier żeberkowy, pióro w tonie brązowym, 16,5 x 21,1, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Święty Franciszek słuchający muzyki anielskiej”, ok. 1620, olej na płótnie, 113,5 x 79,5, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora) Guercino, 1591–1666, „Św. Maria Magdalena”, ok. 1650, papier żeberkowy; sangwina, 28,2 x 23,6, w lewym dolnym narożniku podkładki ołówkiem: “del Guercino”, na verso u dołu ołówkiem: “R.r.37.”, “Guercino”, na verso podkładki czarnym tuszem pieczątka: dwa splecione C wpisane w literę G zwieńczoną koroną (Lugt 511), Muzeum Narodowe w Warszawiee (źródło: materiały prasowe organizatora) Jeremiasz Falck, 1609–1677, według Guercina, „Królowa Semiramida słuchająca wieści z Babilonu”, 1655–1660, miedzioryt, 29 x 38,3 mm, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe organizatora)