Rewizjonistyczna ikonografia militarna ← Poprzedni Następny → Zbigniew Libera, „Ostateczne wyzwolenie I”, 2004, fotografia (źródło: materiały prasowe organizatora) Anna Baumgart, „La chinoise”, 2010, instalacja (źródło: materiały prasowe organizatora) Anna Kutera, fotografia z cyklu „Morfologia aktualnej rzeczywistości”, 2008/2009 (źródło: materiały prasowe organizatora) Bogusław Bachorczyk, „Temperatura pokojowa”, 2012, akryl, kolaż/płótno (źródło: materiały prasowe organizatora) Edward Krasiński, „Bitwa pod Grunwaldem”, 1997, instalacja (źródło: materiały prasowe organizatora) Hubert Czerepok, rysunek z cyklu „Seanse – okropności wojny”, 2009 (źródło: materiały prasowe organizatora) Katarzyna Kozyra, „Kara i zbrodnia”, 2002, wideo (źródło: materiały prasowe organizatora) Krystiana Robb-Narbutt, „Fuga pamięci”, 2006, instalacja (źródło: materiały prasowe organizatora) Krzysztof Wodiczko, „Hiroszima”, 1998, dokumentacja wideo z projekcji publicznej (źródło: materiały prasowe organizatora) Mariusz Tarkawian, rysunek z serii „366 obrotów”, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Maurycy Gomulicki, „PINK SCUD (Phallus necroicus) Barbie Holocaust (Pink Victory II)”, 2015, obiekt (źródło: materiały prasowe organizatora) Mirosław Bałka, „Audi HBE F144”, 2008, wideo (źródło: materiały prasowe organizatora) Natalia LL, fotografia z cyklu „Erotyzm trwogi”, 2006 (źródło: materiały prasowe organizatora) Twożywo, „Kiedy wreszcie będzie wojna”, 2001, bilbord (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Libera, „Ostateczne wyzwolenie I”, 2004, fotografia (źródło: materiały prasowe organizatora) Zofia Kulik, „Wojny etniczne”, 1995-2012, wideo (źródło: materiały prasowe organizatora)