Ottomania. Osmański Orient w sztuce renesansu ← Poprzedni Następny → Paolo Veronese (oraz warsztat), „Sułtan Bajazyd I, Alte Pinakothek” Monachium, prawa autorskie Bayer&Mitko – ARTOTHEK (źródło: materiały prasowe) Lambert de Vos, „Ślubny orszak tureck”i, 1573–1574, Biblioteka Miejska i Uniwersytecka, Brema (źródło: materiały prasowe) „Szyszak i półzbroja króla Stefana Batorego”, ok. 1560, Kunsthistorisches Museum, Wiedeń (źródło: materiały prasowe) Tobias Fendt, „Zmartwychwstanie”, 2. poł. XVI w., Zamek Królewski na Wawelu w Krakowie (źródło: materiały prasowe) Tycjan (warsztat), „Portret sułtanki Roksolany (?)”, ok. 1545-1555, The John and Mable Ringling Museum of Art, Sarasota (źródło: materiały prasowe) Donat Hübschmann, „Zygmunt Herberstein w szacie honorowej podarowanej mu przez sułtana Sulejmana”, 1560 r., Biblioteka Narodowa Széchényi, Budapeszt (źródło: materiały prasowe) „Szyszak i kirys Wielkiego Wezyra Sinan Paszy”, Augsburg, ok. 1590, Kunsthistorisches Museum, Wiedeń (źródło: materiały prasowe) Tintoretto, „Portret Sebastiano Veniera, admirała floty weneckiej”, po 1571, Kunsthistorisches Museum, Wiedeń (źródło: materiały prasowe) Sofonisba Anguissola, „Gra w szachy”, 1555, Poznań, Fundacja im. Raczyńskich przy Muzeum Narodowym w Poznaniu (źródło: materiały prasowe) Melchior Lorck, „Popiersie sułtana Sulejmana Wspaniałego”, 1562 r., Albertina, Wiedeń (źródło: materiały prasowe)