Moc Natury. Henry Moore w Polsce ← Poprzedni Następny → „Upright Motie No.5”, 1955–56 (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore w swoim studiu z rzeźbą „Upright Internal/ External Form”, 1954 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Animal Head”, 1951 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Animal Turned Head”, 1983 (źródło: materiały prasowe organizatora) Detal „Knife Edge Two Piece”, 1962–65 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Head”, 1984 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Horse”, 1984 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Knife Edge Two Piece”, 1962–65 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Oval with Points”, 1968–70 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Rearing Horse”, 1959 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Reclining Figure”, 1985 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Reclining Figure: Pointed Head”, 1982 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Reclining Figure: Snake”, 1939–40 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Reclining Figure: Umbilicus”, 1984 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Reclining Mother and Child”, 1974–76 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Resting Animal”, 1980 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Sheep Piece”, 1971–72 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Three Piece Reclining Figure: Maquette No.2: Polished”, 1962 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Upright Motie No.7”, 1955–56 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Upright Motie No.5”, 1955–56 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Mother and Child”, 1982 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Seated Figure: Arms Outstretched”, 1960 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Two Piece Reclining Figure: Cut”, 1978–79 (źródło: materiały prasowe organizatora) „Working Model for Upright Internal/External Form”, 1951 (źródło: materiały prasowe organizatora)