Powrót do artykułu: Rok 2009 w sztukach audiowizualnych: krytyczne debaty, złoci kosmici i medialne retrospekcje ← Poprzedni Następny → Picture 023 Mirosław Bałka, How it is, 2009, materiały prasowe Tate Modern Mirosław Bałka, How it is, 2009, materiały prasowe Tate Modern Mirosław Bałka, How it is, 2009, materiały prasowe Tate Modern Mirosław Bałka, How it is, 2009, materiały prasowe Tate Modern Mirosław Bałka, How it is, 2009, materiały prasowe Tate Modern Zbigniew Rybczyński, Traktat o obrazie Zbigniew Libera, The doll you love to undress, 1997, kol. Zachety Krzysztof Wodiczko, Goście/Guests, 2009, instalacja wideo/video installation, 17,17 min./minutes, dzięki uprzejmości artysty, Fundacji Profile i Zachęty Narodowej Galerii Sztuki/ courtesy of the artist, Profile Foundation and Zachęta National Gallery of Art, Warsaw Krzysztof Wodiczko, Goście/Guests, 2009, instalacja wideo/video installation, 17,17 min./minutes, dzięki uprzejmości artysty, Fundacji Profile i Zachęty Narodowej Galerii Sztuki/ courtesy of the artist, Profile Foundation and Zachęta National Gallery of Art, Warsaw Krzysztof Wodiczko, Goście/Guests, 2009, instalacja wideo/video installation, 17,17 min./minutes, dzięki uprzejmości artysty, Fundacji Profile i Zachęty Narodowej Galerii Sztuki/ courtesy of the artist, Profile Foundation and Zachęta National Gallery of Art, Warsaw Krzysztof Wodiczko, Goście/Guests, 2009, instalacja wideo/video installation, 17,17 min./minutes, dzięki uprzejmości artysty, Fundacji Profile i Zachęty Narodowej Galerii Sztuki/ courtesy of the artist, Profile Foundation and Zachęta National Gallery of Art, Warsaw Krzysztof Wodiczko, Goście/Guests, 2009, instalacja wideo/video installation, 17,17 min./minutes, dzięki uprzejmości artysty, Fundacji Profile i Zachęty Narodowej Galerii Sztuki/ courtesy of the artist, Profile Foundation and Zachęta National Gallery of Art, Warsaw “100 years”, Kris Martin, 2004 rok, fot. A. Kukulies Body Master (2), 1998, 2 maszyny, 2 plakaty / 2 excerise kits, 2 advertising posters dzięki uprzejmości Galerii Raster, Warszawa / courtesy of Raster Gallery, Warsaw Tags: Stanisław Lem