Powrót do artykułu: Dojrzeć wnętrze rzeczy ← Poprzedni Następny → Bruce Nauman, Untitled (Three Large Animals) / Bez tytułu (Trzy duże zwierzęta), 1989, technika mieszana / mixed media, 1200 x 3000 x 3000 mm © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, Corridor with Mirror and White Lights / Korytarz z lustrem i białym światłem, 1971, technika mieszana / mixed media, 3048 x 178 x 12192 mm © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, Untitled (Three Large Animals) / Bez tytułu (Trzy duże zwierzęta), 1989, technika mieszana / mixed media, 1200 x 3000 x 3000 mm © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, Three Dead End Adjacent Tunnels, Not Connected [Trzy przylegające do siebie tunele bez wyjścia, nie połączone, 1981, odlew z żelaza / cast iron, 630 x 2860 x 2476 mm, © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, NO (Black State) / NIE (czarna wersja), 1981, litografia na papierze / lithograph on paper, 698 x 1038 mm, © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, Raw-War / Żywe mięso-Wojna, 1971, litografia na papierze / lithograph on paper , 567 x 717 mm, © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Bruce Nauman, Venice Fountains / Fontanny weneckie, 2007, technika mieszana / mixed media, 196 x 58 x 65 cm (x 2), ©Astrup Fearnley Museum Collection, Oslo, Norway Bruce Nauman, Venice Fountains / Fontanny weneckie, fragment 2007, technika mieszana / mixed media, 196 x 58 x 65 cm (x 2), ©Astrup Fearnley Museum Collection, Oslo, Norway Bruce Nauman, Venice Fountains / Fontanny weneckie, fragment 2007, technika mieszana / mixed media, 196 x 58 x 65 cm (x 2), ©Astrup Fearnley Museum Collection, Oslo, Norway Bruce Nauman, Mapping the Studio II (Fat Chance John Cage) / Opisywanie przestrzeni pracowni II (Bez szans, Johnie Cage), 2001, wideo, 5 godzin 45 minut / video, 5 hours 45 minutes, wymiary zmienne / dimensions variable, © Bruce Nauman / ARS, New York. Photo: © Tate, London 2008. Tags: Stanisław Lem