Powrót do artykułu: Kantor i Beuys. Procesy paralelne? ← Poprzedni Następny → Anselm Kiefer „Anioł Historii. Mak i pamięć”, 1989, wystawa w Galerii Foksal Anselm Kiefer, „Aaron”, 1984, Israel Museum, Jerozolima Anselm Kiefer „Anioł Historii. Mak i pamięć”, 1989, wystawa w Galerii Foksal Beuys „Krzesło z tłuszczem”, 1964 Beuys „La rivoluzione siamo Noi”, 1972 Beuys w Poorhouse w Edynburgu, 1973, na drzwiach plakaty akcji Beuysa i spektakli Kantora Beuys w pracowni, w tle „Wanna” Beuys z „Poorhouse Doors” w Abteiberg Museum w Moenchengladbach „Krzesło” przy Domu Marii i Tadeusza Kantorów w Hucisku, 1995 Jessyka, Eva i Joseph Beuys, Ryszard Stanisławski, Jaromir Jedliński, Łódź 1981 Beuys – pilot w czasie drugiej wojny swiatowej Kantor „Cafe Europe”, 1990 Kantor „Cambriolage”, Galeria Foksal 1971 Kantor, „Kurka wodna” Ze spektaklu Teatru Niezależnego (podziemnego) Kantora „Powrót Odysa”, 1944 Anselm Kiefer „Anioł Historii. Mak i pamięć”, 1989, Israel Museum, Jerozolima Paul Klee „Angelus Novus”, 1920, Israel Museum, Jerozolima Tadeusz Kantor „Linia podziału” 1965/1966 „Polentransport 1981”, Joseph Beuys i Jaromir Jedliński, Muzeum Sztuki, Łódź 1981 Tadeusz Kantor w Edynburgu Wystawa dzieła Tadeusza Kantora w Kunsthalle w Norymberdze, 1996, kurator: Jaromir Jedliński Wystawa dzieła Tadeusza Kantora w Kunsthalle Nuernberg, 1996, kurator wystawy: J. Jedliński