Powrót do artykułu: Archiwum surrealisty, czyli o marginesach twórczości ← Poprzedni Następny → René Magritte, „Sąd Ostateczny”, od lewej: Maurice Singer, René i Georgette Magritte, Paul Colinet, Irène Hamoir, Paul Magritte, Beersel, 1935, © Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 (źródło: materiał prasowy) René Magritte, „Cień własnego cienia”, René i Georgette Magritte, Rue Esseghem, Bruksela, 1932, © Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 (źródło: materiał prasowy) René Magritte, „Sąd Ostateczny”, od lewej: Maurice Singer, René i Georgette Magritte, Paul Colinet, Irène Hamoir, Paul Magritte, Beersel, 1935, © Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 (źródło: materiał prasowy) „Wierność obrazów. René Magritte i fotografia” (źródło: materiał prasowy) „Wierność obrazów. René Magritte i fotografia” (źródło: materiał prasowy) „Wierność obrazów. René Magritte i fotografia” (źródło: materiał prasowy) „Wierność obrazów. René Magritte i fotografia” (źródło: materiał prasowy) „Wierność obrazów. René Magritte i fotografia” (źródło: materiał prasowy) Kokieteria, autoportret René Magritte’a, Jardin des Plantes (fotokabina), Paryż, 1928© Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 Bóg dnia ósmego, René Magritte, Bruksela, Rue Esseghem, 1937© Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 Bukiet, Georgette i René Magritte, Bruksela, Rue Esseghem, 1937© Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 Cnota nagrodzona, René Magritte, Bruksela, 1934© Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012 Olbrzym, Paul Nougé, Wybrzeże belgijskie, 1937© Ch. Herscovici – SABAM Belgium 2012