Powrót do artykułu: W sztuce nie ma uniwersalnych metod ani uniwersalnych środków ← Poprzedni Następny → Interaktywne stanowisko z dokumentacją wideo, fot. Z. Kupisz (źródło: materiały prasowe organizatora) Otwarcie wystawy, w środku Serhij Petlyuk, w głębi Piotr Krajewski, Zmienne-Stałe-Błądzące. AC/DC/IT, wystawa WRO Art Center, fot. WRO (źródło: materiał prasowy) Piotr Krajewski prezentuje działanie instalacji Revolving C-Trend Histogram, for Woody Vasulka. Od lewej, z kieliszkami – Łukasz Twarkowski i Jakub Lech, Zmienne-Stałe-Błądzące. AC/DC/IT, wystawa WRO Art Center, fot. Paweł Kamiński (źródło: materiał prasowy) Test Five, instalacja nawiązująca do pracy Test I Józefa Robakowskiego z 1971 r. Zmienne-Stałe-Błądzące. AC/DC/IT, wystawa WRO Art Center, fot. Z. Kupisz (źródło: materiał prasowy) Oprowadzanie kuratorskie – Piotr Krajewski prezentuje działanie instalacji Na srebrnym globie, for Zygmunt Rytka. Zmienne-Stałe-Błądzące. AC/DC/IT, wystawa WRO Art Center, fot. Paweł Kamiński (źródło: materiał prasowy) Paweł Janicki prezentuje działanie instalacji Ray Gun Beam Virus, for Paul Sharits. Zmienne-Stałe-Błądzące. AC/DC/IT, wystawa WRO Art Center, fot. WRO (źródło: materiał prasowy) Wystawa „Zmienne – Stałe – Błączące AC / DC / IT” w Centrum Sztuki WRO we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe) Tribute to Nam June Paik „Cross-feedback-TV”, fot. Z. Kupisz – oprowadzanie kuratorskie (źródło: materiały prasowe organizatora) Tribute to Nam June Paik „Cross-feedback-TV”, fot. Z. Kupisz (źródło: materiały prasowe organizatora) Interaktywne stanowisko z dokumentacją wideo, fot. Z. Kupisz (źródło: materiały prasowe organizatora) Tribute to Nam June Paik „Cross-feedback-TV”, fot. Z. Kupisz – oprowadzanie kuratorskie (źródło: materiały prasowe organizatora) „RGB Ray Gun Beam Virus” for Paul Sharits, fot. Z. Kupisz (źródło: materiały prasowe organizatora) „Television for Media Burn”, fot. Z. Kupisz (źródło: materiały prasowe organizatora)