Powrót do artykułu: Zamrażanie obrazu ← Poprzedni Następny → Side view of mid adult Caucasian policewoman standing and aiming handgun with arms outstretched. Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Fotografia jako narzędzie zmiany społecznej”, Konrad Pustoła (źródło: materiały prasowe) „Aleksander Rodczenko. Rewolucja w fotografii” (źródło: materiały prasowe) Jerzy Lewczyński, portret (źródło: materiały prasowe) „George David Otieno Obiero”, fot. Viviane Sassen (źródło: materiały organizatorów) Lieko Shiga, cykl „Kanarek” (źródło: materiały prasowe) Lieko Shiga, cykl „Kanarek” (źródło: materiały prasowe) Lieko Shiga, cykl „Kanarek” (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Zdjęcia, których brakuje”, Agnieszka Pajączkowska (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Teraz wyglądam pięknie i nienawidzę siebie”, Karolina Sulej (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Portret symetryczny z niefortunnie dobranym tłem”, Krystyna Raczuńska (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Fotografia jako narzędzie zmiany społecznej”, Konrad Pustoła (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Czym jest PROD.KON.ROD. i do czego zmierza?” (źródło: materiały prasowe) Charlotte Cotton, „Fotografia w życiu codziennym”: „Album Rodzinny”, Towarzystwo Inicjatyw Tworczych (źródło: materiały prasowe)