Powrót do artykułu: Sztuka w miejscu innego. Podsumowanie roku 2012 w sztukach wizualnych ← Poprzedni Następny → Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Victor Burgin, „Sensation. Contradiction. Logic”, 1974, z wystawy w 1975 (źródło: materiały prasowe organizatora) 3. Mediations Biennale w Poznaniu – otwarcie wystawy w Muzeum Narodowym w Poznaniu, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Motohiko Odani, Inferno, instalacja wideo, 2008-10, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Motohiko Odani, Inferno, instalacja wideo, 2008-10, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Kibong Ree, Bachelor: The Dual Body, instalacja, 2003, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Wang Quingsong, 123456 Chops, wideo, 2008, fragment, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Takashi Kuribayashi, Wald aus Wald, instalacja, papier, 2010, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – Takashi Kuribayashi, Wald aus Wald, instalacja, papier, 2010, fot. E. Wójtowicz 3. Mediations Biennale w Poznaniu – budynek byłej synagogi w Poznaniu, fot. E. Wójtowicz Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Eric Andersen i Kirsten Justensen, „Disconceptions”, 1983 (źródło: materiały prasowe organizatora) Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Richard Long, „Kamienne koło”, 1977 (źródło: materiały prasowe organizatora) Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Robin Klassnik, „Żółta rzeźba pocztowa”, 1975 (źródło: materiały prasowe organizatora) Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Victor Burgin, „Sensation. Contradiction. Logic”, 1974, z wystawy w 1975 (źródło: materiały prasowe organizatora) Wystawa „Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990” w warszawskiej Zachęcie – Włodzimierz Borowski, „Katarakta”, 1981 (źródło: materiały prasowe organizatora) Projekt Art&Science Meeting 2012 w CSW Łaźnia w Gdańsku – Laurent Migonneau, Christy Sommerer, „A volve” (źródło: materiał prasowy) Projekt Art&Science Meeting 2012 w CSW Łaźnia w Gdańsku – Laurent Migonneau, Christy Sommerer, „Mobile feelings” (źródło: materiał prasowy) Projekt Art&Science Meeting 2012 w CSW Łaźnia w Gdańsku – Laurent Migonneau, Christy Sommerer, „A volve” (źródło: materiał prasowy) Projekt Art&Science Meeting 2012 w CSW Łaźnia w Gdańsku – Oron Catts, Ionat Zurr, „Pig wings” (źródło: materiał prasowy) Projekt Art&Science Meeting 2012 w CSW Łaźnia w Gdańsku – Oron Catts, Ionat Zurr, „Victimless Leather” (źródło: materiał prasowy) Andrzej Wróblewski „Patrzeć wciąż naprzód” – wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie – Bez tytułu („Czarna chorągiew”) [„Kości i czarna flaga”], niedatowany, akwarela, gwasz, papier, kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski „Patrzeć wciąż naprzód” – wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie – Bez tytułu („Kobiety i krowa”), niedatowany, gwasz, papier (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski „Patrzeć wciąż naprzód” – wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie – „Dziecko z zabitą matką”, („Syn i zabita matka”), 1949, olej, płótno (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski „Patrzeć wciąż naprzód” – wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie – „Montaż Wielkiego Pieca” („Nowa Huta”), 1953, tusz, papier, kolekcja prywatna (źródło: materiały prasowe organizatora) Andrzej Wróblewski „Patrzeć wciąż naprzód” – wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie – „Poczekalnia II”, („Ukrzesłowienie I”), 1956, olej, płótno (źródło: materiały prasowe organizatora) Wystawa „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi” w Muzeum Narodowym w Warszawie – Maska kartonażowa, Egipt, Okres Ptolemejski (źródło: materiał prasowy) Wystawa „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi” w Muzeum Narodowym w Warszawie – Oskar Dawicki, „Koniec świata przez pomyłkę (Amaregdon). Nekrologi”, 2004, Depozyt MNW (źródło: materiał prasowy) Wystawa „Wywyższeni. Od faraona do Lady Gagi” w Muzeum Narodowym w Warszawie – „Płaszcz koronacyjny króla Augusta III”, 1. ćw. XVIII w., MNW (źródło: materiał prasowy) Pawilon Polski na 13. Biennale Architektury w Wenecji – logo projektu Katarzyny Krakowiak (źródło: materiały prasowe organizatora) Pawilon Polski na 13. Biennale Architektury w Wenecji – Symulacja rozchodzenia się fal dźwiękowych, 2012, model akustyczny, opracowanie: Andrzej Kłosak © Katarzyna Krakowiak (źródło: materiały prasowe organizatora) Pawilon Polski na 13. Biennale Architektury w Wenecji – Symulacja rozchodzenia się fal dźwiękowych (rzut poziomy), 2012, model akustyczny, opracowanie: Andrzej Kłosak © Katarzyna Krakowiak (źródło: materiały prasowe organizatora) Pawilon Polski na 13. Biennale Architektury w Wenecji – Katarzyna Krakowiak i Michał Libera (źródło: materiały prasowe organizatora)