Powrót do artykułu: Powrót tkaniny? ← Poprzedni Następny → Ada Kierzkowska, Karcze/Hiroszima, 1960, wł. Centralne Muzeum Włókiennictwa, Łódź (źródło: materiały prasowe) Magdalena Abakanowicz, „Życie Warszawy”, 1973, tapiseria, wł. Muzeum Narodowe we Wrocławiu (źródło: materiały prasowe) „Bitwa pod Grunwaldem”, 2008–2010, haft krzyżykowy, wł. prywatna (źródło: materiały prasowe) Alicja Bielawska, „Pomiędzy liniami” (odsłona), 2013, praca zrealizowana dzięki Mondriaan Fun i TextielMuseum TextielLab, Tilburg (źródło: materiały prasowe) Maria Teresa Chojnacka, „Przenikanie”, 1973, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Sarah Crowner, „Kurtyna teatru (według Marii Jaremy)”, 2012, wł. Galerie Nordenhake, Sztokholm (źródło: materiały prasowe) Monika Drożyńska, „On rzekł: Mieć muszę!; I spojrzał raz i jegoś ty z cyklu Libretto”, 2011, wł. artystki (źródło: materiały prasowe) Aneta Grzeszykowska, „Gobelin”, 2009, dzięki uprzejmości Galerii Raster, Warszawa (źródło: materiały prasowe) Tadeusz Kantor, „Odbudowa i pokój”, 1949, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Ada Kierzkowska, Karcze/Hiroszima, 1960, wł. Centralne Muzeum Włókiennictwa, Łódź (źródło: materiały prasowe) Zofia Kulik, „Deseń 4 (chinese 08–05)”, 2007/2013, dzięki uprzejmości Galerii Le Guern (źródło: materiały prasowe) Barbara Levittoux-Świderska, „Nadzieja”, 1981, wł. artystki (źródło: materiały prasowe) Teresa Murak, „Ścierki wizytek”, 1988, dokumentacja wideo performansu, wł. artystki (źródło: materiały prasowe) Anna Nawrot, „Bez tytułu”, 2013, obiekt, wł. artystki, fot. Piotr Wysocki (źródło: materiały prasowe) Krzysztof Ołka, serwetka z obozu internowanych, 1982, ręczne wykonanie, wł. Muzeum Niepodległości w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Franciszek Orłowski, „Wiatrołap”, 2013, szkic koncepcyjny do pracy (źródło: materiały prasowe) Jolanta Owidzka, „Panorama Warszawy”, 1976, wł. Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, fot. Marta Kowalewska (źródło: materiały prasowe) Urszula Plewka-Schmidt, „Madonna z Krużlowej” z cyklu „Podróż do źródeł czasu”, 1985, wł. Muzeum Narodowe w Poznaniu, fot. Adam Cieślawski (źródło: materiały prasowe) „Pochód triumfalny Scypiona do świątyni Jupitera na Kapitolu”, warsztat Geraerta van der Streckena, wg kartonu Giulia Romano i Giovanniego Francesca Penni, 1660, wł. Zamek Królewski w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Danuta Radulska, „Chleba naszego powszedniego”, 2003, wł. Muzeum Podlaskie w Białymstoku (źródło: materiały prasowe) Józef Robakowski, „Zwykli Niemcy”, haft komputerowy, 1987–2004, wł. artysty fot. Jacek Sielski (źródło: materiały prasowe) Jadwiga Sawicka, „Ból nie minie”, 2013, wł. artystki (projekt) fot. Jacek Sielski (źródło: materiały prasowe) Janek Simon, „Carpet Invaders”, 2002, instalacja interaktywna, wł. artysty (źródło: materiały prasowe) Jan Smaga, „Lustro”, 2013, instalacja, wł. artysty (źródło: materiały prasowe) Władysław Strzemiński, „Tkanina drukowana pomarańczowo-zielono-biały wzór na granatowym tle” 1949, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Władysław Strzemiński, „Tkanina drukowana czerwono-żółto-czarny wzór na białym tle”, 1949, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Adela Szwaja, „Kompozycja optymistyczna”, 1978, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Anna Śledziewska, „Sygnały – światło żółte, światło czerwone, światło zielone” (tryptyk), 1966, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Anna Śledziewska, „Sygnały – światło żółte, światło czerwone, światło zielone” (tryptyk), 1966, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Anna Śledziewska, „Sygnały – światło żółte, światło czerwone, światło zielone” (tryptyk), 1966, wł. Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe) Leon Tarasewicz, dywan na schody Zachęty, 2013, produkcja Fabryka Dywanów „Agnella” w Białymstoku (źródło: materiały prasowe) Olga Wolniak, „Schleswiger Blau”, 2001, wł. artystki, fot. Jacek Sielski (źródło: materiały prasowe) Julita Wójcik, „Falowiec”, 2005–2006, wł. Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki (źródło: materiały prasowe) „Wywalczymy trwały pokój!”, 1950, wł. Muzeum Zamoyskich w Kozłówce (źródło: materiały prasowe)