Powrót do artykułu: Upiorne rozgrywki Maurizio Cattelana ← Poprzedni Następny → Maurizio Cattelan, „Matka”, 1999, fotografia, 88,9 cm x 71,1 cm, fot. Attilio Maranzano, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2007 żywica, ubranie, włosy, materiał do pakowania, drewno, wkręty i kołki z drewna, 235 cm x 137 cm x 47 cm, na zdjęciu: Maurizio Cattelan, widok instalacji z Kunsthaus w Bregencji, Austria, 2.02–24.03.2008, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2007, rzeźba w technice taksydermii (pies, kurczak), wymiary naturalne, na zdjęciu: Maurizio Cattelan, widok instalacji z Kunsthaus w Bregencji, Austria, 2.02–24.03.2008, fot. Markus Tretter, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2004, 3 maszty, żywica poliestrowa, farba, tkanina, sznur, syntetyczne włosy, 130 cm x 50 cm x 55 cm; maszt: 900 cm x 20 cm x 20 cm, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Pierwszy plan: Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2007, rzeźba w technice taksydermii (pies, kurczak), wymiary naturalne, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2007, żywica, ubranie, włosy, materiał do pakowania, drewno, wkręty i kołki z drewna, 235 cm x 137 cm x 47 cm, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Bez tytułu”, 2007, rzeźba w technice taksydermii (pies, kurczak), wymiary naturalne, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Him”, 2001, 101 cm x 41 cm x 53 cm, widok instalacji przy ulicy Próżnej 14 w Warszawie będącej częścią wystawy „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Inni”, 2011, 54 Biennale w Wenecji, rzeźba w technice taksydermii (gołębie), wymiary wielkości naturalnej, na zdjęciu: widok instalacji prezentowanej w ramach projektu ILLUMInazioni na 54. Biennale w Wenecji, 4 czerwca – 27 listopada 2011, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Inni”, 2011, 54 Biennale w Wenecji, rzeźba w technice taksydermii (gołębie), wymiary wielkości naturalnej, na zdjęciu: widok instalacji prezentowanej w ramach projektu ILLUMInazioni na 54. Biennale w Wenecji, 4 czerwca – 27 listopada 2011, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Inni”, 2011, rzeźba w technice taksydermii (gołębie), wymiary wielkości naturalnej, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Inni”, 2011, rzeźba w technice taksydermii (gołębie), wymiary wielkości naturalnej, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Inni”, 2011, rzeźba w technice taksydermii (gołębie), wymiary wielkości naturalnej, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „Matka”, 1999, fotografia, 88,9 cm x 71,1 cm, fot. Attilio Maranzano, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „My”, 2010 żywica, guma poliuretanowa, farba, włosy, tkanina i drewno, 68 cm x 148 cm x 79 cm, na zdjęciu: widok instalacji w Slaughterhouse, Fundacja Deste projekt Space, Hydra, Grecja, 16 czerwca – wrzesień 2010, fot. Pierpaolo Ferrari, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „My”, 2010, żywica, guma poliuretanowa, farba, włosy, tkanina i drewno, 68 cm x 148 cm x 79 cm, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „My”, 2010, żywica, guma poliuretanowa, farba, włosy, tkanina i drewno, 68 cm x 148 cm x 79 cm, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy) Maurizio Cattelan, „My”, 2010, żywica, guma poliuretanowa, farba, włosy, tkanina i drewno, 68 cm x 148 cm x 79 cm, widok instalacji na wystawie Maurizio Cattelana „Amen” w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie, 16.11.2012 – 24.02.2013, fot. Zeno Zotti, dzięki uprzejmości Maurizio Cattelan’s Archive (źródło: materiał prasowy)