Powrót do artykułu: Teatralny monolog, dialog czy polilog? ← Poprzedni Następny → „Kabaret warszawski”, reż. Krzysztof Warlikowski, fot. Magda Hueckel (źródło: mat. prasowe) „Antygona”, reż. Homayun Ghanizadeh, fot. Mats Oun (źródło: mat. prasowe) „Ja nie jestem ładna”, reż. Angelica Liddell, fot. Archiwum Tempo Festival (źródło: mat. prasowe) „Kabaret warszawski”, reż. Krzysztof Warlikowski, fot. Magda Hueckel (źródło: mat. prasowe) „Król Lear”, reż. Johan Simons, fot. Julian Röder (źródło: mat. prasowe) „Macabra Dolorosa”, reż. Paweł Szarek, fot. Aleksandra Burska (źródło: mat. prasowe) Międzynarodowy Festiwal Teatralny Dialog, plakat (źródło: mat. prasowe) „Oczyszczenie/Łaknąć/Psychosis 4.48″, reż. Johan Simons, fot. Julian Röder (źródło: mat. prasowe) „Oczyszczeni”, reż. Krzysztof Warlikowski (źródło: mat. prasowe) „Odgłosy pożaru”, reż. Gabino Rodriguez i Luisa Pardo, fot. Andrea Lopez (źródło: mat. prasowe) „Pieśni Leara”, reż. Grzegorz Bral, fot. Karol Jarek (źródło: mat. prasowe) „Pokój Ullisesa”, fot. Antal Bodoczky (źródło: mat. prasowe) „Pomnik”, reż. Jenifer Capraru, fot. Jenifer Capraru (źródło: mat. prasowe) „Życie to sen”, reż. Wojtek Klemm, fot. Bartłomiej Sowa (źródło: mat. prasowe)