Powrót do artykułu: „Ty, który tu wchodzisz, żegnaj się z nadzieją” ← Poprzedni Następny → Fernando Bryce, „Limits to Growth / Die Alternative”, 2014, Rysunki / Drawings 42 x 29,7 cm. Dzięki uprzejmości artysty / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) „Slow Future”, 2014 (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) David Zink Yi, „The Strangers”, 2014, kadr z filmu, dwukanałowa instalacja wideo / video stills, two channel video installation. Dzięki uprzejmości: Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima / Courtesy of: Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Gordon Matta-Clark, „Conical Intersect”, 1975, fotografia czarno-biała, 16 x 24 cm / black and white photograph, 16 x 24 cm. Dzięki uprzejmości Aideen Darcy, Dublin oraz Estate of Gordon Matta-Clark / Courtesy of Aideen Darcy, Dublin and the Estate of Gordon Matta-Clark (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Mariele Neudecker, „There Is Always Something More Important”, 2012, włókno szklane, barwnik, sklejka / fiberglass, colorant, plywood; dwukanałowe wideo na dwóch 10,2 calowych monitorach / two-channel-video on two 10,2 in. monitors; Edycja 2 z 3 / Edition 2 of 3. Dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Thumm, Berlin & Thomas Rehbein Galerie, Cologne / Arts Council of England & Altana Kulturstiftung GmbH / Courtesy of the artist and Galerie Barbara Thumm, Berlin & Thomas Rehbein Galerie, Cologne / Arts Council of England & Altana Kulturstiftung GmbH Bad Homburg (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Bianca Bondi, „A Sudden Stir and Hope in The Lungs”, 2014 Instalacja / Installation , sól, kryształy soli, miedź / salt, salt crystals, copper. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Bianca Bondi, „A Sudden Stir and Hope in The Lungs”, 2014 Instalacja / Installation , sól, kryształy soli, miedź / salt, salt crystals, copper. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Bianca Bondi, „A Sudden Stir and Hope in The Lungs”, 2014 Instalacja / Installation , sól, kryształy soli, miedź / salt, salt crystals, copper. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Ingrid Wildi Merino, „Another Look at The Insignificant”, 1998-2014, 25 fotografii i tekst / 25 photographs with text 30 x 40 cm. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist. Autorki zdjęć: Marianne Müller and Ingrid Wildi Merino / Authors of the photographs: Marianne Müller and Ingrid Wildi Merino, © Ingrid Wildi Merino, 2014 (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Patrick Hamilton, „Intersection: Six Copper Diamonds”, 2014 Instalacja / Installation Powlekane miedzią kolce do zabezpieczania muru / Copper plated spikes wall protections Dzięki uprzejmości Baro Gallery, Sao Paulo / Courtesy of the artist and Baro Gallery, Sao Paulo (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) David Zink Yi, „The Strangers”, 2014, Dwukanałowe wideo i dźwięk / Two-channel video and sound. Dzięki uprzejmości artysty i Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima / Courtesy of the artist and Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Ella de Burca, „The Compromise (A White Sphere In A Black Hole in A White Cube)”, 2014, Czterokanałowa instalacja / Four-channel installation, Digitalizowany 16mm film cyfrowego wideo, 8 minut / Digitized 16mm film of a digital video, 8’00. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist. Podziękowania dla / Thank you to: Michael Higgins, Sinead Spring, Adrien Merigeau, Julien Rengard, Steve O’Connor & Conor McCague (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Nuria Güell, „Displaced Legal Application #1: Fractional Reserve, Action”, 2010-2011, Instalacja wideo / Video-installation, Szkic planu na czarnej ścianie, ekrany emitujące konferencje (miniDV, PAL, 16:9, kolor, stereo, 2:00:50 h) i publikacje, które publiczność może zabrać do domu / Sketch of the master plan on a black wall, screen displaying the conferences (miniDV, PAL, 16:9, color, stereo, 2:00:50 h.) and publications to take away. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Maarten Vanden Eynde, „The Earth Seen From The Moon”, 2005, Instalacja / Installation, Hełm, teleskop i czarny marker / Helmet, telescope and black marker. Dzięki uprzejmości artysty i Meessen De Clercq / Courtesy of the artist & Meessen De Clercq (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Debata Czym jest postwzrost? z udziałem kuratora wystawy Slow Future Jota Castro, artystek Aleksandry Wasilkowskiej i Nurii Güell oraz Michała Augustyn – kuratora programu wykładów „Wczasy Ekonomiczne” w ramach projektu Zielony Jazdów, 27.06.2014 (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Aleksandra Wasilkowska, „Różyc Bazaristan”. Makieta przebudowy Bazaru Różyckiego / The Maquette of reconstruction of Różycki Bazaar, Warsaw, 2014. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) David Adamo, „Bez tytułu (Slow Future) / Untitled (Slow Future)”, 2014, instalacja / Installation. Dzięki uprzejmości artysty oraz Ibid. Projects, Londyn / Courtesy of the artist and Ibid. Projects, London (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Patrick Hamilton, „Intersection: Six Copper Diamonds”, 2014, Instalacja / Installation, Powlekane miedzią kolce do zabezpieczania muru / Copper plated spikes wall protections. Dzięki uprzejmości Baro Gallery, Sao Paulo / Courtesy of the artist and Baro Gallery, Sao Paulo (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Patrick Hamilton, „Intersection: Six Copper Diamonds”, 2014, Instalacja / Installation, Powlekane miedzią kolce do zabezpieczania muru / Copper plated spikes wall protections. Dzięki uprzejmości Baro Gallery, Sao Paulo / Courtesy of the artist and Baro Gallery, Sao Paulo (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Patrick Hamilton, „Chuzo”, 2012-2014, Instalacja / Installation, Stal, emalia, 161 x 40 x 3 cm / Steel, enamel, 161 x 40 x 3 cm. Dzięki uprzejmości Baro Gallery, Sao Paulo / Courtesy of the artist and Baro Gallery, Sao Paulo (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Bigert & Bergström, „The Weather War”, 2012, wideo HD, 58 minut / HD-video, 58’00. Dzięki uprzejmości artystów i Galerie Barbara Thumm, Berlin / Courtesy of the artists and Galerie Barbara Thumm, Berlin (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Bianca Bondi, „A Sudden Stir and Hope in The Lungs”, 2014, Instalacja / Installation, sól, kryształy soli, miedź / salt, salt crystals, copper. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Tania Bruguera, „Dignity Has No Nationality & Expert Meeting on Artistic Freedom”, 2014, Instalacja / Installation. Dzięki uprzejmości artystki i Gonzalez y Gonzalez Gallery, Lima / Courtesy of the artist and Gonzalez y Gonzalez Gallery, Lima (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Fernando Bryce, „Limits to Growth / Die Alternative”, 2014, Rysunki / Drawings 42 x 29,7 cm. Dzięki uprzejmości artysty / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Ella de Burca, „The Compromise (A White Sphere In A Black Hole in A White Cube)”, 2014, Czterokanałowa instalacja / Four-channel installation, digitalizowany 16mm film cyfrowego wideo, 8 minut / Digitized 16mm film of a digital video, 8’00. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist. Podziękowania dla / Thank you to: Michael Higgins, Sinead Spring, Adrien Merigeau, Julien Rengard, Steve O’Connor & Conor McCague (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Luis Camnitzer, „Stillness”, 2014, Instalacja / Installation, Zegar, lustro, żelazne pręty / Clock, mirror, iron bars. Dzięki uprzejmości artysty i Alexander Gray Associates, Nowy Jork / Courtesy of the artist and Alexander Gray Associates, New York (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Joachim Coucke, „Fishing The Pool”, 2014, Plastikowa skrzynka, pleksiglas, kable, kłódki, zestaw do wydobywania litecoine’ów, połączenie internetowe / Plastic crate, plexiglass, cable management, locks, custom build Lite Coin miner, Internet connection. Dzięki uprzejmości artysty i CANAL|05 contemporary art gallery / courtesy of the artist + CANAL|05 contemporary art gallery (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Jota Castro, „Here Comes The Rain Again”, 2014, Instalacja / Installation. Dzięki uprzejmości artysty i Galerie Barbara Thumm / Courtesy of the artist and Galerie Barbara Thumm (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Jota Castro, „Here Comes The Rain Again”, 2014, Instalacja / Installation. Dzięki uprzejmości artysty i Galerie Barbara Thumm / Courtesy of the artist and Galerie Barbara Thumm (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Jota Castro, „Here Comes The Rain Again”, 2014, Instalacja / Installation. Dzięki uprzejmości artysty i Galerie Barbara Thumm / Courtesy of the artist and Galerie Barbara Thumm (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) James Deutsher, „Fin de Siècle/CASA (The Slow Future)”, 2014, Instalacja / Installation, Srebro, fornir orzechowy, stal, emalia, marmur / Sterling silver, walnut veneer, steel, enamel, marble. Dzięki uprzejmości Minerva, Sydney / Courtesy of the Minerva, Sydney (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Maarten Vanden Eynde, „The Earth Seen From The Moon”, 2005, Instalacja / Installation, Hełm, teleskop i czarny marker / Helmet, telescope and black marker. Dzięki uprzejmości artysty i Meessen De Clercq / Courtesy of the artist & Meessen De Clercq (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Kendell Geers, „One Lux”, 2014, Sytuacja / Situation. Dzięki uprzejmości artysty i Stephen Friedman Gallery, Rodolphe Janssen Gallery, Goodman Gallery and Galleria Continua / Courtesy of the artist and Stephen Friedman Gallery, Rodolphe Janssen Gallery, Goodman Gallery and Galleria Continua (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Nuria Güell, „Displaced Legal Application #1: Fractional Reserve, Action”, 2010-2011, Instalacja wideo / Video-installation, Szkic planu na czarnej ścianie, ekrany emitujące konferencje (miniDV, PAL, 16:9, kolor, stereo, 2:00:50 h) i publikacje, które publiczność może zabrać do domu / Sketch of the master plan on a black wall, screen displaying the conferences (miniDV, PAL, 16:9, color, stereo, 2:00:50 h.) and publications to take away. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Ingrid Wildi Merino, „Another Look at The Insignificant”, 1998 – 2014, 25 fotografii i tekst / 25 photographs with text, 30 x 40 cm. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist. Autorki zdjęć: Marianne Müller and Ingrid Wildi Merino / Authors of the photographs: Marianne Müller and Ingrid Wildi Merino © Ingrid Wildi Merino, 2014 (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Mariele Neudecker, „There Is Always Something More Important”, 2012, Włókno szklane, barwnik, sklejka / Fiberglass, colorant, plywood, dwukanałowe wideo na dwóch 10,2 calowych monitorach / two-channel-video on two 10,2 in. Monitors, Edycja 2 z 3 / Edition 2 of 3. Dzięki uprzejmości artystki i Galerie Barbara Thumm, Berlin & Thomas Rehbein Galerie, Cologne / Arts Council of England & Altana Kulturstiftung GmbH / Courtesy of the artist and Galerie Barbara Thumm, Berlin & Thomas Rehbein Galerie, Cologne / Arts Council of England & Altana Kulturstiftung GmbH Bad Homburg (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Wilfredo Prieto, „Pan con pan (Bread with Bread)”, 2011, Instalacja / Installation, Pieczywo, drewniana półka / Bread, wooden shelf. Dzięki uprzejmości artysty i Annet Gelink Gallery / Courtesy of the Artist and Annet Gelink Gallery (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Aleksandra Wasilkowska, „Różyc Bazaristan. Makieta przebudowy Bazaru Różyckiego / The Maquette of reconstruction of Różycki Bazaar”, Warsaw, 2014, Instalacja, zmienne wymiary i materiały / Installation, various dimensions and materials. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Aleksandra Wasilkowska, „Mapa nieformalnej gospodarki / Map of Shadow Economy”, 2014, Instalacja, zmienne wymiary i materiały / Installation, various dimensions and materials. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) Aleksandra Wasilkowska, „Mapa nieformalnej gospodarki / Map of Shadow Economy”, 2014, Instalacja, zmienne wymiary i materiały / Installation, various dimensions and materials. Dzięki uprzejmości artystki / Courtesy of the artist (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie) David Zink Yi, „The Strangers”, 2014, Dwukanałowe wideo i dźwięk / Two-channel video and sound. Dzięki uprzejmości artysty i Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima / Courtesy of the artist and Hauser & Wirth, London, New York, Zurich / Johann Koenig, Berlin / 80M2 Livia Benavides, Lima (źródło: materiały prasowe CSW w Warszawie)