Powrót do artykułu: Art Bairut 2014, czyli jak Zachód skolonizował orient ← Poprzedni Następny → Roger Moukarzel, „Effect Serie Nordic”, I, 2013, Art Bairut 2014 (źródło: dzięki uprzejmości autorki i Galerii Sana Singapur) Bruno Gatalono, Galeria Les Plumes, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Kolektyw Liu Dao, „Clean Break”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Atef Ahmed, „Cotton Candy”, 2012, Galeria Ward, Art Bairut 2014 (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Jack Dabaghian, „Karrayyu pastor”, Ethiopia, 2013, Art Bairut 2014 (źródło: dzięki uprzejmości autorki i Galerii Sana Singapur) Kolektyw Liu Dao, „Just as much as”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Mr Brainwash and Rubenstein, „Pop Art Show”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Projekt Plastik, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Roger Moukarzel, „Effect Serie Africa”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Roger Moukarzel, „Effect Serie Nordic”, I, 2013, Art Bairut 2014 (źródło: dzięki uprzejmości autorki i Galerii Sana Singapur) „Small Art is Beautiful”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Vick Vanlian, „Sofa Project”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Vick Vanlian, „Sofa Project”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Vick Vanlian, „Table Project”, Art Bairut 2014, fot. Natascha Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Yazan Halwani, Art Bairut 2014, graffiti (źródło: dzięki uprzejmości autorki)