Powrót do artykułu: „Kolekcja w procesie”, czyli o zbiorach „Elektrowni” ← Poprzedni Następny → Widok wystawy „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie” w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Widok wystawy „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie” w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Widok wystawy „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie” w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Widok wystawy „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie” w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Widok wystawy „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie” w Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Zbigniew Gostomski, „Przedmiot optyczny”, 1975, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Włodzimierz Borowski, „Manilus. Prologue”, 1965, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Jarosław Kozłowski, „Obecny”, 1970, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Edward Łazikowski, „Obiekt 41 A”, 1983, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Anna Kutera, „Fryzury” z cyklu „Sytuacje stymulowane”, 1978, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Anna Kutera, „Czapki” z cyklu „Układ morfologiczny”, 1975, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Andrzej Dłużniewski, „Globus Europy”, 1971, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Zbigniew Warpechowski, „Champion of Golgota”, 1978, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Robert Maciejuk, „Skira. Dyptyk I”, 2005-2006, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Robert Maciejuk, „Skira. Dyptyk II”, 2005-2006, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Robert Maciejuk, „Hydrant”, 1998, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Piotr Lutyński, „Narodziny”, 2009, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu) Kijewski&Kocur, „Portret konny Andy’ego Warhola”, wystawa „Teksty, konteksty, interteksty. Kolekcja w procesie”, Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu, 2013 (źródło: dzięki uprzejmości Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu)