Powrót do artykułu: Współczesna sztuka zapomina o odbiorcy Następny → „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „Obywatel”, reż. Jerzy Stuhr, fotografia z planu zdjęciowego (źródło: materiały dystrybutora/ITI Cinema) „32 omdlenia”, reż. Andrzej Domalik, Teatr Polonia, fot. Robert Jaworski (źródło: dzięki uprzejmości Teatru Polonia) „32 omdlenia”, reż. Andrzej Domalik, Teatr Polonia, fot. Robert Jaworski (źródło: dzięki uprzejmości Teatru Polonia) „32 omdlenia”, reż. Andrzej Domalik, Teatr Polonia, fot. Robert Jaworski (źródło: dzięki uprzejmości Teatru Polonia) „32 omdlenia”, reż. Andrzej Domalik, Teatr Polonia, fot. Robert Jaworski (źródło: dzięki uprzejmości Teatru Polonia) „32 omdlenia”, reż. Andrzej Domalik, Teatr Polonia, fot. Robert Jaworski (źródło: dzięki uprzejmości Teatru Polonia)