Powrót do artykułu: Siedem tropów od –luzji do iluzji ← Poprzedni Następny → Dick Termes, „Hagia Sofia”, obraz na szklanej kuli, 2000 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Jan Berdyszak, „Passe-par-tout podłogi”, szkło, 1992 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Akira Komoto, „Biała dziura 07-7”, 2007 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Zestawienie (od góry): Formacje chmur w atmosferze Jowisza; Sławomir Decyk, „Cyklografia (S), 2-8.2.2003”; Kurt Buchwald, „Krag percepcji”, 2006 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Gottfried Jäger, „3.8.14F”, struktura fotografii otworkowej, 1967 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Paolo Gioli, „Okienko Talbota widziane przez moje dziecko”, spiracolografia, 1977 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Guzik jako „camera obscura” na ręce Paola Gioliego. Guzikiem tym została wykonana fotografia obok. (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Dick Termes, „Hagia Sofia”, obraz na szklanej kuli, 2000 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Dick Termes, „Hagia Sofia”, obraz na szklanej kuli, 2000 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Dick Termes, „Hagia Sofia”, obraz na szklanej kuli, 2000 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Jerzy Olek, „Kult krawędzi”, obiekt, 2005 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Labirynt „tori” w Fushimi Inari, Kioto; fot. Jerzy Olek (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Klaus Kammerichs, „Beethon”, 1986 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Klaus Kammerichs, „Beethon”, 1986 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka) Wolf Kahlen, „Mały Tybet”, 25 kineskopów tv, skaly i kamienie, Baleary, 1990-2005 (źródło: dzięki uprzejmości Jerzego Olka)