Powrót do artykułu: Ile Kantora w Cricotece? ← Poprzedni Następny → „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) Cricoteka, nowa siedziba, fot. Stormann&Webber (źródło: materiały prasowe organizatora) Cricoteka, wystawa stała, fot. Stormann&Webber (źródło: materiały prasowe organizatora) Cricoteka, nowa siedziba, fot. Stormann&Webber (źródło: materiały prasowe organizatora) Cricoteka, wystawa stała, fot. Stormann&Webber (źródło: materiały prasowe organizatora) Cricoteka, wystawa stała, fot. Stormann&Webber (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) „Nic 2 razy”, Cricoteka, 2014, fot. Jan Smaga (źródło: materiały prasowe organizatora) Catherine Sullivan, „Triangle of Need”, 2007, kadr z filmu 16 mm przeniesiony na taśmę DV (trzy kanałowy, czarno-biały, dzwięk). Czas trwania: 56 minut. Dzięki uprzejmości artystki oraz Metro Pictures (źródło: materiały organizatora) Guy de Cointet i Robert Wilhite, zestaw rekwizytów do performansu „Ethiopia”, 1976. Widok z wystawy „Making words with things”, CRAC Languedoc Roussillon, Sète, 2006 (źródło: materiały prasowe organizatora) Guy de Cointet, „Two drawings”, 1975. Kadr z zapisu performansu w Stuk Arts Centre, Playground Festival, Leuven, 2008. Dzięki uprzejmości Estate of Guy de Cointet oraz Air de Paris, Paris. Fot. Liesbeth Bernaerts (źródło: materiały organizatora) Jim Shaw, „Capitol Viscera Appliances”, mural, 2011 (źródło: materiały prasowe organizatora) Joanne Thantam & Tom O’Sullivan, „The indirect exchange of uncertain value”, 2011, Zbiorowy projekt w Fettes College, Edinburgh (źródło: materiały prasowe organizatora) Marvin Gaye Chetwynd, „Diorama”, 2012. Widok z wystawy „Marvin Gaye Chetwynd” w Nottingham Contemporary (źródło: materiały prasowe organizatora) Marvin Gaye Chetwynd, „The Green Room”, Nottingham Contemporary, 2014 (źródło: materiały prasowe organizatora) Michael Portnoy, „100 Beautiful Jokes”, 2014. Dzięki uprzejmości artysty oraz Stedelijk Museum. Fot. Erns van Deursen (źródło: materiały organizatora) Shana Moulton, „Whispering Pines”, Festiwal 10-TBA, Portland Institute for Contemporary Art, 2011 (źródło: materiały prasowe organizatora)