Powrót do artykułu: Znowu zaczyna się od Peipera ← Poprzedni Następny → „Zwrotnica”, nr 1, Kraków, maj 1922, projekt graficzny: Tadeusz Peiper, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie” – plakat (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie”, fot. Bartosz Bajerski (źródło: materiały prasowe MNW) Rafael Barradas (1890-1929), „Portret Antonia”, 1920-1922, Fundación Telefónica, Madryt (źródło: materiały prasowe MNW) Tadeusz Peiper, repr. za: „Świat” 1925, nr 15 (źródło: materiały prasowe MNW) Tadeusz Peiper, repr. za: „Światowid” 1931, nr 6 (źródło: materiały prasowe MNW) Tadeusz Peiper, repr. za: „Lwowskie Wiadomości Muzyczne i Literackie” 1933, nr 79 (źródło: materiały prasowe MNW) Wystawa „Papież awangardy. Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie” (źródło: materiały prasowe MNW) Fernand Léger, Ilustracja do manifestu Tadeusza Peipera, „Nowe usta”, 1920–1925 tusz, papier, 27,3 × 20,9, Muzeum Sztuki w Łodzi (źródło: materiały prasowe MNW) Józef Pankiewicz (1866-1940), „Ulica w Madrycie”, 1916-18, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe MNW) Robert Delaunay (1885-1941), „Widok na miasto”, 1910-1914, Kunsthalle Mannheim, Depozyt Landu Baden-Württemberg od 1966, foto: Cem Yücetas (źródło: materiały prasowe MNW) Fernand Léger, „La Roue rouge [Czerwone koło]”, 1920, olej, płótno, 65 × 54, Centre Pompidou, Paryż (źródło: materiały prasowe MNW) Juan Gris (1887-1927), “La bouteille de vin (Butelka wina)”, 1918, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia, Madryt (źródło: materiały prasowe MNW) Leon Chwistek, „Miasto”, ok.1919, olej, tektura, 100 × 70, Muzeum Narodowe w Krakowie (źródło: materiały prasowe MNW) Marek Włodarski (Henryk Streng), „Pan z fajką”, 1926, olej, płótno, 82,5 × 88, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: materiały prasowe MNW) Kazimierz Malewicz, Rysunek suprematystyczny, 1927, ołówek, papier, 22,5 × 14,5, Signum Foundation (źródło: materiały prasowe MNW) Albert Gleizes, „Le couple [Para]”, 1920, gwasz, papier, 33 × 24, kolekcja Marka Roeflera (źródło: materiały prasowe MNW) „Zwrotnica”, nr 1, Kraków, maj 1922, projekt graficzny: Tadeusz Peiper, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW) „Zwrotnica”, nr 3, Kraków, listopad 1922, projekt graficzny: Tadeusz Peiper; projekt okładki: Zygmunt Waliszewski, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW) „Zwrotnica”, nr 5, Kraków, czerwiec 1923, projekt graficzny: Tadeusz Peiper; projekt okładki: Tymon Niesiołowski, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW) „Zwrotnica”, nr 7, Kraków, 1926–1927, projekt graficzny: Kazimierz Podsadecki, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW) „Zwrotnica”, nr 9, Kraków, 1926–1927, projekt graficzny: Kazimierz Podsadecki, kolekcja Jana Strausa (źródło: materiały prasowe MNW)