Powrót do artykułu: Sztuka jako czuły sejsmograf społeczeństwa ← Poprzedni Następny → Magdalena Jetelová, „The Essential Is No Longer Visible”, 1995 (2011), lightbox, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Pilar Albarracín, „She-wolf”, 2006, wideo, 2 min. 47 sek., © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Ed Atkins, „The Trick Brain”, 2012, wideo HD, 16 min. 16 sek., © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Ewa Axelrad, „Zadyma” (z cyklu „Plaga”), 2014, instalacja, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Monica Bonvicini, „Prozac”, 2008, praca na papierze, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) VALIE EXPORT, „Fragmente der Bilder einer Berührung”, 1994, instalacja, fot. © Markus Krottendorfer, dzięki uprzejmości Charim Galerie Wien / Wiedeń (źródło: materiały prasowe organizatora) Magdalena Jetelová, „The Essential Is No Longer Visible”, 1995 (2011), lightbox, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Little Warsaw, „Dynamus”, 2008, obiekt, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Anna Molska, „Tkacze”, 2009, wideo, 12 min. 20 sek., © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Carlos Motta, „The Nefandus Trilogy: Nefandus”, wideo HD, 13 min. 14 sek., © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) Yinka Shonibare, „Fake Death Picture” („The Death of St Francis – Bartolomé Carducho”), 2011 fotografia, © Muzeum Współczesne Wrocław (źródło: materiały prasowe organizatora) „Stosunki pracy. Z międzynarodowej kolekcji sztuki współczesnej Muzeum Współczesnego Wrocław” – plakat (źródło: materiały prasowe organizatora)