Powrót do artykułu: Niewylogowani ← Poprzedni Następny → Ghislain Amar Social Impact Lab Frankfurt (2016), instalacja, pokaz slajdów (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ghislain Amar, „Social Impact Lab Frankfurt”, 2016. Dzięki uprzejmości artysty i Social Impact Lab, Frankfurt (źródło: materiały prasowe organizatora) Cały czas w pracy – BWA Tarnów – widok ogólny części wystawy (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ikonka odsyłająca do opisu pracy Beaty Wilczek w przewodniku po wystawie (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ikonka odsyłająca do opisu pracy Beaty Wilczek w przewodniku po wystawie (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ghislain Amar Social Impact Lab Frankfurt (2016), instalacja, pokaz slajdów (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ghislain Amar Social Impact Lab Frankfurt (2016), instalacja, pokaz slajdów (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Cezary Poniatowski, Kunst und Musik (b.d.) wydruk cyfrowy na płótnie, 180×153 cm (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Attilla Csörgő, Pochylona woda (1995), czarno-biała fotografia 40×28 cm (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Jan Domicz Parrot Stand (2015), obiekt (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Agnieszka Kurant i John Menick, Linia produkcyjna (2016), rysunek ploterowy (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Beata Wilczek, Wszystko znika, a nawet więcej zostaje (2016), instalacja (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Beata Wilczek, Wszystko znika, a nawet więcej zostaje (2016), instalacja (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Beata Wilczek, Wszystko znika, a nawet więcej zostaje (2016), instalacja (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Aleksandra Wasilkowska, De Labore Solis (2016), instalacja, pleksi, lustro, żywica, sklejka, silniki orotowe, 200x120cm (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Aleksandra Wasilkowska, De Labore Solis (2016), instalacja, pleksi, lustro, żywica, sklejka, silniki orotowe, 200x120cm (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Anna Maria Łuczak, Creative Zen (2016), instalacja, wydruk na wykładzinie, poduszka do medytacji, telewizor, wideo (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Daniel Malone, Bez tytułu (Kawa) z serii Disassemblage (2008-2016), tłuszcz z kawy, technika własna (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Tymek Borowski, Seed (2016), wideo (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Tymek Borowski, Seed (2016), wideo (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Gregor Różański, Wymóg mobilności (Żyd Wieczny Tułacz), 2016 (model 3D – Ada Sokół) (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Gregor Różański, Wymóg mobilności (Żyd Wieczny Tułacz), 2016 (model 3D – Ada Sokół) (źródło: dzięki uprzejmości autorki)