Powrót do artykułu: Sztuka w obronie świata ← Poprzedni Następny → Salvage Art Institute, SAI 0016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Widok wystawy „Robiąc użytek. Życie w epoce postartystycznej”. Fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe MSN) Widok wystawy „Robiąc użytek. Życie w epoce postartystycznej”. Fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe MSN) Widok wystawy „Robiąc użytek. Życie w epoce postartystycznej”. Fot. Bartosz Stawiarski (źródło: materiały prasowe MSN) Andrea Zittel, A-Z West (Living unit in middle-distance) (źródło: zdjęcie dzięki uprzejmości Małgorzaty Mazur) Andrea Zittel, A-Z West (Living unit in middle-distance), prezentacja na wystawie, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Liberate Tate, płat wirnika wieży wiatrowej, nawiązane do projektu grupy w Tate Modern. fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Paulina Włostowska, portret Luthera Blisseta, 2016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Olga Micińska, Święty Prekariusz, 2016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) SAI 0016: materiał: olej, płótno; rozmiar: 52’x35′; zniszczenie: 03/16/2010, podarty w transporcie; zgłoszenie: 23/03/2010; szkoda całkowita: 03/2010; produkcja: 1850; artysta: Alexandre Dubuisson; tytuł: La Moisson. Autor: Salvage Art Institute Foto: Salvage Art (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Salvage Art Institute, SAI 0016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Salvage Art Institute, SAI 0016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Reverend Billy & The Stop Shopping Choir. Tytuł nieznany, rok powstania nieznany. Fot. John Quilty (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Reverend Billy & The Stop Shopping Choir. Raport w ramach wystawy. fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Reverend Billy & The Stop Shopping Choir. Kadr z dokumentacji filmowej. fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Kadr z filmu “What is the Rolling Jubilee?”, 2012, raport w ramach wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Janez Janša + Janez Janša + Janez Janša,fragment aktu ślubu (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Centrum Politycznego Piękna (Zentrum für politische Schönheit), Most Jeana Monneta (Die Jean-Monnet-Brücke), 2015, fot. (CC BY 4.0) politicalbeauty.de / alexanderlehmann.net. Kadr z filmu „Die Brücke | The Bridge | Le pont” (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Centrum Politycznego Piękna (Zentrum für politische Schönheit), Most Jeana Monneta (Die Jean-Monnet-Brücke), 2015, fot. (CC BY 4.0) politicalbeauty.de / alexanderlehmann.net. Kadr z filmu „Die Brücke | The Bridge | Le pont” (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Zentrum für politische Schönheit, Most Jeana Monneta, 2015, kadr z filmu, fot. E. Wójtowicz. (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Instytut Modelowych Narodów, raport z wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Museum of American Art, raport z wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Museum of American Art, raport z wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Muzeum Społeczne Krzysztofa Żwirblisa, Płytki czołowe wzmacniaczy gitarowych Wacława Góreckiego, Muzeum Społeczne Zielona Góra, 2014. fragment raportu z wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Muzeum Społeczne Krzysztofa Żwirblisa, Edward Gierek, rzeźba ludowa z końca XX wieku, fragment raportu z wystawy, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Noah Fischer, G.U.L.F. – pamflet na działania Muzeum Guggenheima i New York University, luty 2015 (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Peter von Tiesenhausen, zdjęcie dzięki uprzejmości artysty (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Carlos Espinosa Arancibia, Atrapanieblas (Łapacz mgły). Rok powstania nieznany. Foto: Dr Carlos Espinosa Arancibia, UCN Antofagasta, Chile (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Carlos Espinosa Arancibia, Atrapanieblas (Łapacz mgły), model, raport z wystawy, fot. Ewa Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Greenpeace Polska, proj. Marianna Wybieralska, projekty fikcyjnych okładek prasowych, raport z wystawy, fot. Ewa Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Company, Drink Family, 2015, raport z wystawy, fot. Ewa Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Electronic Disturbance Theater/b.a.n.g lab, Ponadgraniczny przyrząd imigranta 2009 (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Forensic Architecture i SITU Research, Liquid Traces: The Left-to-Die Boat Case (2012), kadr z dokumentacji, raport z wystawy, fot. Ewa Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Wewnętrzne atrium pawilonu Emilia, widok ogólny, 20.02.2016, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Institute of Human Activities (IHA), rzeźby Cercle d’Art des Travailleurs de Plantation Congolaise (CATPC) w ramach wystawy “Chleb i róże” na parterze pawilonu Emilia, fragment instalacji, fot. E. Wójtowicz (źródło: dzięki uprzejmości E. Wójtowicz) Samuele Ghilardi, Święty Prekariusz (San Precario), rok powstania nieznany, fot. Samuele Ghilardi (CC BY NC ND) (źródło: materiały prasowe Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Adrian Kolarczyk, 311-G, 2015, dokumentacja z obrony pracy dyplomowej, fot. Maciej Urbanowski (źródło: dzięki uprzejmości artysty)