Powrót do artykułu: Geometria współczesności Następny → Aleksander Olszewski, „Płock” (źródło: materiały prasowe organizatora) Aleksander Olszewski, „Płock” (źródło: materiały prasowe organizatora) Codemanipulator, „Codemanipulators ToyBox”, 2007 (źródło: materiały prasowe organizatora) Codemanipulator, „Interactive Painting”, 1996 (źródło: materiały prasowe organizatora) Jan Pamuła, „Continuum” (źródło: materiały prasowe organizatora) Maciej Zdanowicz, „Stambuł. Słuchanie miasta” (źródło: materiały prasowe organizatora) Mikołaj Sęczawa (źródło: materiały prasowe organizatora) Piotr Welk, „Instalacja interaktywna” (źródło: materiały prasowe organizatora) Przemysław Suliga (źródło: materiały prasowe organizatora) Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz negatywny” (źródło: materiały prasowe organizatora) Wiesław Łuczaj, Jakub Matys (software), „Attitude to immigrants – Random” (źródło: materiały prasowe organizatora) Zbigniew Romańczuk, „Nr 35” (źródło: materiały prasowe organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: fragment prac Zbigniewa Romańczuka, Przemysław Suliga „Ewolucja-Drapieżnik-Ofiara. Kadrowanie rzeczywistości w Artificial Life”, 2016, Codemanipulator, „HTML-Malevich”, 1996, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Zbigniew Romańczuk, „Artefakt I-IV”, 2015, Przemysław Suliga, „Ewolucja-Drapieżnik-Ofiara. Kadrowanie rzeczywistości w Artificial Life”, 2016, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Jan Pamuła, „Continuum Ix”, 2014, Mikołaj Sęczawa, „P”, 2015, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Jan Pamuła, „Continuum Ix”, 2014, Mikołaj Sęczawa, „P”, 2015, Jakub Matys, „There is no noise”, 2016, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Mikołaj Sęczawa, „P”, 2015, Jakub Matys, „There is no noise”, 2016, Wiesław Łuczaj, Jakub Matys (software), „Attitude to immigrants – Random”, 2016, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Codemanipulator, „Codemanipulators ToyBox”, 2007, Zbigniew Romańczuk, „Artefakt I-IV”, 2015, Przemysław Suliga, „Ewolucja-Drapieżnik-Ofiara. Kadrowanie rzeczywistości w Artificial Life”, 2016, Codemanipulator, „HTML-Malevich”, 1996, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz inkoherentny”, 2015, Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz negatywny”, 2015, Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz dyfrakcyjny”, 2015, Codemanipulator, „Interactive Painting”, 1996, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz negatywny”, 2015, Sławomir Plewko, „Inercja przestrzeni. Komentarz dyfrakcyjny”, 2015, Codemanipulator, „Interactive Painting”, 1996, Maciej Zdanowicz, „Stambuł – słuchanie miasta”, 2015, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, na pierwszym planie: Mikołaj Sęczawa, „Tablet”, 2015, od lewej: Codemanipulator, „Codepaintings”, 2004, „Codesculptures”, 2004, Aleksander Olszewski, z cyklu „Autostrada. Droga szybkiego ruchu”, 2016, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) „Geometria ekranu – geometria obrazu”, Galeria XS Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, od lewej: Codemanipulator, „Codepaintings”, 2004, „Codesculptures”, 2004, Aleksander Olszewski, z cyklu „Autostrada. Droga szybkiego ruchu”, 2016, fot. Maciej Zdanowicz (źródło: dzięki uprzejmości organizatora)