Powrót do artykułu: documenta 14, czyli czego nauczymy się od Aten? ← Poprzedni Następny → Joar Nango, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Alexandra Fly, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Annie Sprinkle, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Cecylia Vicuna, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Dale Harding, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Daniel Knorr, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Performance, Ibrahim Mahama, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Hiwa k, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Irena Hajduk, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Joar Nango, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Joar Nango, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Joar Nango, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Joar Nango, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Khavy Samnang, Preah Kunlong, The Way of the Spirit, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) McDermott & McGough, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) McDermott & McGough, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Pandi Mele, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Annie Sprinkle, Beth Stephens, performance, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Annie Sprinkle, Beth Stephens, performance, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Annie Sprinkle, Beth Stephens, performance, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Annie Sprinkle, Beth Stephens, performance, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Performance w choreografii Kostasa Tsioukasa, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Performance w choreografii Kostasa Tsioukasa, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Performance w choreografii Kostasa Tsioukasa, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Piotr Uklański, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Plakat przed Muzeum w Atenach, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Plakat przed Muzeum w Atenach, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Plakat przed Muzeum w Atenach, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Roee Rosen, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Sanja Ivecovic, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Spiro Kristo, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ross Birrel, The Transit of Hermes, jazda konna z Aten do Kassel, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ross Birrel, The Transit of Hermes, jazda konna z Aten do Kassel, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Ross Birrel, The Transit of Hermes, jazda konna z Aten do Kassel, documenta 14, 2017, fot. Natasza Mattmüller (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Tshibumba Kanda Malulu, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Tshibumba Kanda Malulu, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Zef Shoshi, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki) Aben Basha, documenta 14, 2017, fot. Alexandra Hołownia (źródło: dzięki uprzejmości autorki)