Powrót do artykułu: Taniec świetlików, czyli czas zatrzymany ← Poprzedni Następny → Kitagawa Utamaro, „Kobieta pisząca list / Fumi o kaku onna z serii: Pięć wizerunków pięknych kobiet/ Bijin go mensō”, ok. 1803-1804 (źródło: materiały prasowe organizatora) Katsukawa Shunsen (ok. 1762–1830), „Aktor Segawa Kikunojo III w roli kobiety” (źródło: materiały prasowe organizatora) Kikugawa Eizan (1787–1867), „Widok Nowej Yoshiwary z serii: Osiem słynnych widoków Wschodniej Stolicy” (źródło: materiały prasowe organizatora) Kitagawa Utamaro II (?–1831 [?]), „Kobieta stojąca przy parawanie” (źródło: materiały prasowe organizatora) Kitagawa Utamaro II (?–1831 [?]), „Para kochanków przy parawanie – kartka z albumu Komachi Biki” (źródło: materiały prasowe organizatora) Kitagawa Utamaro, „Kobieta pisząca list / Fumi o kaku onna z serii: Pięć wizerunków pięknych kobiet/ Bijin go mensō”, ok. 1803-1804 (źródło: materiały prasowe organizatora) Torii Kiyonaga (1752–1815), „Piastunka i matka igrająca z dzieckiem”, ok. 1783 (źródło: materiały prasowe organizatora) Utagawa Kuniyoshi (1797–1861), „Tsumago – 43. przystanek. Zjawa kobiety-lisa z serii: Sześćdziesiąt dziewięć etapów drogi Kisokaido” (źródło: materiały prasowe organizatora) Yashima Gakutei (1786[?]-1868), „Bóg szczęścia Ebisu z serii: Parodia siedmiu bogów szczęścia” (źródło: materiały prasowe organizatora)