Powrót do artykułu: Od Witkiewicza do Cepelii i z powrotem ← Poprzedni Następny → Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wystawa „Relacja Warszawa – Zakopane”, Królikarnia, 2017, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Stefan Osiecki, Jerzy Skolimowski, Zakopane, Kasprowy, 1935, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Jan Dziaczkowski, bez tytułu, z cyklu „Góry dla Warszawy”, 2009, kolaż, własność prywatna Kolaże powstały w ramach publikacji: Jan Dziaczkowski, Grzegorz Piątek, Marek Pieniążek, Góry dla Warszawy! Mountains for Warsaw!, Fundacja Bęc Zmiana, 2009 (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Jan Dziaczkowski, bez tytułu, z cyklu „Góry dla Warszawy”, 2009, kolaż, własność Grzegorza Piątka Kolaże powstały w ramach publikacji: Jan Dziaczkowski, Grzegorz Piątek, Marek Pieniążek, Góry dla Warszawy! Mountains for Warsaw!, Fundacja Bęc Zmiana, 2009 (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Jan Dziaczkowski, bez tytułu, z cyklu „Góry dla Warszawy”, 2009, kolaż, własność adw. Marka Małeckiego Kolaże powstały w ramach publikacji: Jan Dziaczkowski, Grzegorz Piątek, Marek Pieniążek, Góry dla Warszawy! Mountains for Warsaw!, Fundacja Bęc Zmiana, 2009 (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Praca ucznia Państwowej Szkoły Przemysłu Drzewnego w Zakopanem: Autor nieznany, Dziewczynka, ok. 1930, Stowarzyszenie Historyków Sztuki, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Praca ucznia Państwowej Szkoły Przemysłu Drzewnego w Zakopanem: Autor nieznany, Narciarz, 1925–1930, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, fot. Bartosz Górka Praca ucznia Państwowej Szkoły Przemysłu Drzewnego w Zakopanem: Autor nieznany, Dziewczynka, ok. 1925, Muzeum Narodowe w Warszawie, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Praca ucznia Państwowej Szkoły Przemysłu Drzewnego w Zakopanem: Autor nieznany, Narciarz, 1925–1930, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Wiktor Szewczyk, tkanina drukowana „Jelenie”, 1954–1955, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Jerzy Sacha, zabawka „Samochód strażacki”, 1948–1949, Muzeum Narodowe w Warszawie, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Dzban z dekoracją malarską – scena rodzajowa przy drabinach, 1949, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Dzban z dekoracją malarską – stylizowane postacie drwali i praczek, 1949, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Stanisław Ignacy Witkiewicz, Fantazja-Bajka, 1922, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Zofia Stryjeńska, Woda, 1928, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Waleria Kończyńska w pozie ze skeczu Kokaina, 1921–1924, Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Sanatorium KBK w Zakopanem, arch. Jan Koszczyc Witkiewicz, Archiwum Fotograficzne Muzeum Tatrzańskiego (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Leon Wyczółkowski, Czarny Staw od strony Morskiego Oka, plansza nr 8 z teki Tatry. Ośm akwatint, Kraków 1906, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Prace uczniowskie wykonywane w ramach kursu Kompozycja brył i płaszczyzn w pracowni Wojciecha Jastrzębowskiego w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, lata 30. XX w., Muzeum Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Kawiarenka ze sceną projektu Karola Stryjeńskiego na ekspozycji polskiej na Międzynarodowej Wystawie Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu w Paryżu w 1925 roku, fot. PHOTO REP, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Kwarc mleczny ze zbiorów geologicznych z terenu Tatr zebranych w latach 1949–1982, Polska Akademia Nauk Muzeum Ziemi w Warszawie, fot. Bartosz Górka (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Władysław Skoczylas (1883–1934), Profil Janosika, 1923, drzeworyt, papier, Muzeum Narodowe w Warszawie (źródło: dzięki uprzejmości organizatora) Leon Chwistek (1884–1944), Projekt hotelu w Zakopanem, 1921, tusz, pióro, papier, Muzeum Tatrzańskie w Zakopanem (źródło: dzięki uprzejmości organizatora)