Powrót do artykułu: Wielki powrót. Henry Moore w Polsce ← Poprzedni Maria Pinińska-Bereś, „Różowe narodziny”, 1956, wł. Muzeum Narodowe, Kraków, fot. L. Golec (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Pinińska-Bereś, „Różowe narodziny”, 1956, wł. Muzeum Narodowe, Kraków, fot. L. Golec (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore, „Oval with Points”, 1968–1970, © Henry Moore Foundation, fot. J. Gaworski (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore, „Knife Edge Two Piece”, 1962–1965, © Henry Moore Foundation, fot. J. Gaworski (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore, „Reclining Mother and Child”, 1974–1976, © Henry Moore Foundation, fot. L. Golec (źródło: materiały prasowe organizatora) Alina Szapocznikow, „Pnąca”, 1959, wł. Muzeum Narodowe, Warszawa, fot. L. Golec (źródło: materiały prasowe organizatora) Henry Moore, „Horse”, 1984, © Henry Moore Foundation (źródło: materiały prasowe organizatora) Maria Pinińska-Bereś, „Różowe narodziny”, 1956, wł. Muzeum Narodowe, Kraków, fot. L. Golec (źródło: materiały prasowe organizatora)