Powrót do artykułu: Nieznośna ulotność chmur. Thorsten Goldberg ← Poprzedni Thorsten Goldberg, „Spadający cumulus”, 2017, obiekt na bazie spalonego drewna, fot. Jan Gaworski (źródło: materiały kwartalnika) Thorsten Goldberg, „Spadający cumulus”, 2017, obiekt na bazie spalonego drewna, fot. Jan Gaworski (źródło: materiały kwartalnika) Thorsten Goldberg, „53°20’N” (Góra Okmok), 1:20, druk 3D na bazie spalonego drewna, fot. Jan Gaworski Thorsten Goldberg, „Bez tytułu”, 2010–2012, papier mâché, makiety do prac: „Cumulus 11.08” w Parku Rzeźby Gerischa w Neumüster, Cumulus 08.07 w Lippstadt, Radom Cumulus na krawędzi dachu nad wejściem do budynku Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu oraz Berlin Cumulus na dziedzińcu ogrodowym Ministerstwa Żywności, Rolnictwa i Ochrony Konsumentów w Berlinie, fot. Jan Gaworsk (źródło: materiały kwartalnika) Thorsten Goldberg, „53°20’N” (Góra Chown), 1:20, 2012, obiekt wydrukowany i pomalowany ołówkowym grafitem model 3D (źródło: materiały kwartalnika) Thorsten Goldberg, „Opera się nie skończy, dopóki śpiewa gruba dama”, 2017, park Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku, fot. Jan Gaworski (źródło: materiały kwartalinka) Thorsten Goldberg, „Spadający cumulus”, 2017, obiekt na bazie spalonego drewna, fot. Jan Gaworski (źródło: materiały kwartalnika)